T-Mobile propaguje pevný internet kvízem na Facebooku

Agentura SYMBIO připravila pro T-Mobile novou on-line komunikační kampaň promující jeho pevné připojení na internet.

Za tímto účelem vznikla speciální microsite a také kvíz na Facebooku, ve kterém si mohou uživatelé hravou formou otestovat, jak pevný je jejich vztah.

Byla využita i bannerová kampaň a ve Valentýnském období navíc SYMBIO přidalo tematické prvky.

T-Mobile podle brand managera Miroslava Jiříka požadoval jednoduché technologické řešení, přičemž ocenil rozehrání kreativního konceptu ve více on-line kanálech.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT