Systémy odměn pro zákazníky, které přinášejí nejen zvýšení prodeje.

The Continuity Company umí zlepšit nákupní zážitek zákazníků a angažovat spotřebitele prostřednictvím odměn. Rozhovor mimo jiné o tom, jak se v Rusku rozpoutala mánie po Angry Birds, nám poskytl Regional Sales Director TCC Manfred Litschka.

DIREKT: Jaká řešení nabízíte maloobchodním řetězcům a jaké jsou cíle?

MANFRED LITSCHKA: The Continuity Company je celosvětová společnost, která nabízí věrnostní programy. TCC pro své klienty navrhuje a zavádí na míru šité programy, které mají zlepšit nákupní zážitek zákazníků a angažovat spotřebitele prostřednictvím odměn. Klíčem k úspěchu těchto programů pro nakupující je atraktivní nabídka produktů zavedených značek.

DIREKT: Jaké jsou vaše reference z českého trhu? Jaké eventy jste realizovali v Česku?

MANFRED LITSCHKA: V České republice pracujeme s největšími maloobchody s potravinami a drogistickým zbožím a prodejci pohonných hmot. Za 7 let jsme provedli na 44 programů s 13 hráči českého trhu. Z našich kampaní v roce 2015 mohu uvést například tyto:

11. března 2015

13. května 2015

8. dubna 2015

2. srpna 2015

16. srpna 2015

DIREKT: Jak podle vás vypadá ideální model spolupráce mezi TCC a maloobchodním řetězcem?

MANFRED LITSCHKA: Ideální model spolupráce mezi TCC a maloobchodním řetězcem je založený na dlouhodobém partnerství, které nám umožňuje strategicky pracovat s klientem na potřebách nakupujících, a mnohem víc tak ovlivnit výsledek.

DIREKT: Jaké jsou trendy ve vašem odvětví? Jaké nové nabídky mohou zákazníci očekávat ve spojení s akvizicí Gametation?

MANFRED LITSCHKA: Svět se obecně čím dál víc digitalizuje a prostředí maloobchodu – včetně našich programů – to reflektuje. Před 2 lety jste téměř nepotkali aplikace ve věrnostním programu. Dnes téměř každý program obsahuje digitální aspekty. Ale „klasické“ programy tu v budoucnosti také budou, vždyť noviny také nevyhynuly s nástupem internetu. Digitální prostředky jsou vnímány jako nástavba.

Co se týče Gametation, jejich technologie nám pomáhá angažovat nakupující s pomocí digitálních her, zatímco nakupují v obchodě. Jejich cenami ověnčené hry umožňují obchodníkům a značkám cílit na specifické uživatele mobilních zařízení, to vše díky zábavným hrám a možnosti vyhrát cenu, kterou si zákazníci vyzvednou buď online, nebo při návštěvě obchodu.

DIREKT: Můžete uvést případovou studii ze zahraničí? Uveďte také detailnější údaje a čísla…

MANFRED LITSCHKA: Jeden příklad, o který se mohu podělit, je věrnostní kampaň provedená s maloobchodníkem v Rusku v období jaro/léto 2013. Rusové každého věku a založení se nechali nakazit mánií Angry Birds. Jejich víra, že ptáci jsou maskoti pro štěstí, vedla k celonárodnímu honu na tyto „opeřené přátele“ člověka. Za 300 rublů mohl zákazník získat 1 bonusový bod. Za 50 bonusových bodů mohl být získán jeden plyšový Angry Bird zdarma.

Kampaň proběhla v 86 obchodech a 23 městech v Rusku. Od nejzápadnějšího obchodu v Petrohradu až k nejvýchodnějšímu obchodu v Krasnojarsku se teritorium obchodů O’KEY rozkládá na 3 600 km.

Výsledky kampaně *:

Jak došlo k nárůstu prodeje z hlediska chování? *

Hlavní zlepšení image *:

*Studie brand equity od Millward Brown


Ptal se Jakub Oth, prosinec 2015



11. Březen 2016

Štítky:  , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT