SYMBIO získalo Poštovní spořitelnu

Digitální agentura SYMBIO zvítězila v tendru na funkční a grafický design webu Poštovní spořitelny.

Úkolem bude připravit jak nový návrh struktury webu a funkcí, tak i nový design a webový grafický manuál.

Cílem redesignu je vytvořit přehledné, moderní a uživatelsky přívětivé stránky.

Poštovní spořitelna není první bankou, pro niž bude SYMBIO pracovat, mezi klienty, se kterými agentura spolupracovala, patří také GE Money Bank nebo J&T BANKA.



13. Srpen 2009

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT