Studie: Zasáhněte každého uživatele bannerem čtyřikrát

V předvánočním období obchodníci každoročně zintenzivňují marketingovou komunikaci a platí to i pro on-line displayovou reklamu. Jak ji zefektivnit?

Americká společnost MediaMind zjistila, že více než třetina celoročních výdajů na displayovou reklamu je utracena v listopadu a prosinci. Přesto i v tomto období zasáhne většina kampaní (60 %) každého uživatele jen jednou.

Míra konverze přitom roste s počtem vystavení uživatele konkrétní reklamě, jak ukazuje následující tabulka:


Počet vystavení reklamě 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Míra konverze (%) 41 59 69 76 80 84 86 88 90 92




I zde platí zákon klesajících mezních výnosů. Jako nejvýhodnější vychází podle studie MediaMind zasáhnout uživatele displayovou reklamou čtyřikrát, neboť do této úrovně je přírůstek míry konverze stále nad průměrným konverzním poměrem celé kampaně.

Platí tedy, že on-line marketéři by se měli v první řadě snažit zvýšit frekvenci zobrazení reklamy co nejpřesněji definované cílové skupině, namísto pokusů o oslovení maximálního možného počtu uživatelů.


Zdroj: emarketer.com



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT