Studie: Raději žádnou on-line kampaň, než špatnou

Internetový marketing nabírá na popularitě, jen v loňském roce výdaje na on-line reklamu celosvětově vzrostly o 19 %. Ovšem když se "odflákne", může on-line kampaň uškodit více, než vůbec žádná kampaň.

Vyplývá to ze studie americké společnosti Dynamic Logic, která se zabývá marketingovými výzkumy.

Zatímco úspěšné on-line kampaně zvýší podpořenou znalost značky až o 9 %, on-line povědomí o značce až o 14 % a záměr nakoupit o 7 %, opravdu nepovedené kampaně (kterých je prý až pětina) dokážou tyto ukazatele dokonce snížit v porovnání se situací „bez kampaně“, a to o 2 % (v případě podpořené znalosti značky), ale i o více než 4 % – to navíc v tom nejdůležitějším, v záměru nakoupit produkt inzerované značky.

Podle Kena Mallona, Senior Vice Presidenta Dynamic Logic, je při plánování on-line kampaní věnováno mnoho času volbě webů, kde bude reklama umístěna, velikosti a formátu reklamy a dalším faktorům, avšak zapomíná se na kvalitní produkci a testování reklamy.


Zdroj: emarketer.com



4. Listopad 2009

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT