Spořič obrazovky chrání počítač před vetřelci v kampani zabezpečovací firmy

Německá společnost nabízející technologie pro zabezpečení firemních počítačů před krádeží dat propagovala svůj produkt pomocí originálního spořiče obrazovky.

Santec Screenguard

Zadavatel: Sanyo Video Vertrieb
Agentura: Serviceplan
Země: Německo
Rok: 2009

Zadání

Podle německé společnosti Sanyo Video Vertrieb ztrácejí evropské společnosti každý rok miliardy eur kvůli ekonomické špionáži a krádeži dat.

Santec je přední značka v oblasti bezpečnostních technologií a videozabezpečení. Právě pod touto značkou prodává společnost Sanyo Video Vertrieb své produkty pro zabezpečení firemních dat.

Úkolem kampaně bylo propagovat inovativní produkt Santec Video Surveillance, sloužící k videomonitoringu počítačů ve firmě.


Řešení

Agentura Serviceplan se rozhodla představit schopnosti monitorovacího systému názorným, ale zábavným způsobem. Kampaň měla také ilustrovat jednoduchost použití zabezpečovacího nástroje.

Byl vytvořen Screenguard – spořič obrazovky, který kromě plnění své hlavní funkce zároveň chrání počítač, na němž je nainstalován, před neoprávněným použitím.

Je-li Screenguard aktivován, začne při pokusu o probuzení počítače snímat prostřednictvím webkamery prostor před počítačem.

V případě, že uživatel nezadá správné heslo k odemčení a ukončení spořiče, Screenguard pořídí jeho fotografii a uloží ji do předdefinované složky.

Navíc se na monitoru objeví obraz z webkamery a „zloděj“ je buď vsazen za virtuální mříže, nebo se rozhouká policejní siréna, či použije některý další efekt.

V rohu se pak objeví logo Santec a text:

„Právě jste byl chycen. Více informací o videozabezpe­čovacích systémech: www.sanyo-video.com"

Screenguard byl distribuován e-mailingem a také umístěn ke stažení na stránkách Santec.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT