Společnost CEMOD-CZ byla prodána současnému managementu v čele s Petrem Wagnerem

Skupina 3SI Group na základě zveřejněného transformačního procesu schválila prodej společnosti CEMOD-CZ Petru Wagnerovi, generálnímu řediteli od roku 2010, a dalším dvěma současným manažerům společnosti. Tento prodej vstoupil v platnost 29. dubna 2016.

Společnost založená v roce 1967 (původně jako Magnet Pardubice) dlouhodobě patří k nejvýznamnějším hráčům v oblasti zásilkového prodeje zejména v České a Slovenské republice s aktivitami také v dalších zemích střední a východní Evropy.

CEMOD-CZ je nyní českou a slovenskou jedničkou mezi katalogy a weby se zbožím pro domácnost pod značkou Magnet-3Pagen a jedním z největších prodejců módy pod křídly obchodních konceptů Blancheporte a Modino.

Společnost CEMOD-CZ se kromě katalogové nabídky důsledně strategicky zaměřuje na internetový maloobchod, každý měsíc její weby navštíví více než 600 tisíc individuálních návštěvníků a téměř polovina obratu společnosti je vygenerována na internetu. Tato čísla jsou výsledkem úspěšného transformačního programu, který probíhá již několik let. Společnost každý rok zpracovává okolo 700 tisíc objednávek a dosahuje půlmiliardového obratu.

Kromě maloobchodních aktivit společnost poskytuje služby jiným firmám, zejména v oblasti skladování, přípravy a balení zásilek, zpracování vratek, vedení zákaznického oddělení a podobně, a to jak pro české, tak i zahraniční společnosti. Prodej společnosti CEMOD-CZ proběhl 29. dubna 2016 a kupující převezme všechny stávající zaměstnance.

„Nyní, když jsme dosáhli stabilní finanční situace, silně rosteme v oblasti online obchodu a umíme poskytovat kvalitní a spolehlivé služby jiným partnerům z oblasti zásilkového / online obchodu, jsme skvěle připraveni posílit svou pozici na rostoucím maloobchodním elektronickém trhu a v dalších segmentech v rámci střední a východní Evropy, těžit a využít našeho potenciálu, abychom se vší pokorou byli i nadále v našich aktivitách úspěšní“ říká Petr Wagner – Generální ředitel CEMOD-CZ.

Zdroj: CEMOD-CZ



2. Květen 2016

Štítky:  ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT