Špinavé kapoty aut jako reklamní médium v kampani motorového oleje

Společnost BP/Castrol vyrábí speciální olej, který pomáhá udržovat motory automobilů čistší. Tuto skutečnost propagovala prostřednictvím zaprášených kapot dubajských vozů.

Dustvertising

Zadavatel: BP/Castrol
Agentura:
MEMAC Ogilvy & Mather
Země: SAE
Rok: 2009

Zadání

Motorový olej BP Visco má jedinečnou vlastnost: udržuje motor až o 30 % čistší, než běžná maziva.

Úkolem kampaně bylo dostat tuto informaci přímo k dubajským řidičům, a to způsobem, který si získá jejich pozornost.


Řešení

Osmdesát procent povrchu SAE tvoří poušť, takže auta jsou neustále pokryta vrstvou písku a „špinavá“.

Agentura MEMAC Ogilvy & Mather toho využila a proměnila kapoty vozů po celém Dubaji ve veřejná plátna, na nichž propagovala unikátní schopnost oleje BP Visco udržovat motor čistší, než při použití konkurenčních výrobků.

S využitím speciální šablony byly kapoty aut zbavovány štětcem písku tak, aby vznikl obraz motoru a pod ním text:

„Udržuje váš motor až o 30 % čistší.“

Následovalo logo produktu BP Visco.

Takto byla upravena zejména auta v oblastech s vysokým pohybem lidí, kde byla kampaň podpořena rozdáváním letáků kolemjdoucím a za stěrače aut.

Letáky nabízely 30% slevu při nákupu oleje BP Visco.


Výsledek

Náklady na kampaň dosáhly pouhých několika set dolarů, přičemž se díky ní podařilo dostat produkt do širokého povědomí.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT