„Spamem“ proti spamu v kampani časopisu Computer Bild

Jak nejlépe upozornit na problém, který představují schránky přehlcené spamem a ještě zvýšit renomé odborného magazínu? Například rozesláním spamu...

SPAM


Zadání

Největší evropský časopis o počítačích, německý Computer Bild, se rozhodl podpořit svou image odborného periodika tím, že ukáže čtenářům, že zná jejich problémy a pomůže jim je řešit.


Řešení

Jedním z nejakutnějších problémů, kterým musí uživatel každodenně čelit, je spam.

Redaktoři časopisu tedy ve spolupráci s agenturou Jung von Matt vytvořili sérii 33 e-mailů, z nichž každý obsahoval jeden tip pro boj se spamem.

Co však bylo nejdůležitější: e-maily obsahovaly v předmětu speciální znaky a byly odeslány ve velmi krátkých intervalech za sebou. To způsobilo, že v adresátově schránce se pak „naskládaly“ nad sebe a vytvořily obrázek lebky se zkříženými hnáty.

Computer Bild tak originálně upozornil na problém a zároveň poskytl návod k jeho řešení, čímž si získal důvěru uživatelů.

Podívejte se, jak e-maily s lebkou vypadaly v poštovním klientu:




Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT