Soutěž pro call centra otevřena. ADMEZ vyhlásil Czech Call Center Award

První ročník soutěže projektů kontaktních center je na světě. Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) vyhlásila soutěž pod názvem Czech Contact Center Award.

Soutěže se mohou zúčastnit různá kontaktní či zákaznická centra bez ohledu na povahu či velikost. Jejím smyslem je nejen porovnání projektů z oblasti hlasové komunikace, ale i dalších komunikačních kanálů, které jsou postupně doplňovány. Soutěž klade důraz při hodnocení na kvalitu práce a posiluje tak image oboru.

Hlavními kategoriemi soutěže jsou „Inbound projekt“ (pro libovolné projekty příchozí, tedy pasivní komunikace, například zákaznický servis) a „Outbound projekt“ (pro projekty odchozí, tedy aktivní komunikace, například prodej po telefonu).

Další dvě kategorie jsou pro speciální projekty.

„Soutěž Czech Call Center Awards je jednou z mnoha aktivit, které pro call centra děláme. Chceme se dále věnovat tomuto segmentu trhu a v oblasti vzdělávání, certifikací a soutěží podporovat kvalitu callcentrového byznysu a kultivovat trh,“ říká Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ. Soutěž se právě otevřela pro přihlášky. Uzávěrka je 20. října. Během listopadu bude projekty hodnotit odborná porota a výsledky soutěže budou zveřejněny 27. listopadu na konferenci Call centra 2014. Soutěž reflektuje i nové trendy. Proto jednou z kategorií jsou „New media“, kam mohou zákaznická centra přihlašovat například projekty z oblasti zákaznické péče na sociálních sítích.

Více informací najdete zde.

Kontakt: Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ, tel: 603 836 675, e-mail: tomas.hajek@admez.cz

Zdroj: ADMEZ



30. Září 2014

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT