Smart choice…

Daniel Šorm, kreativní ředitel agentury LHMS, vybírá a komentuje DM kampaně z odvětví Automotive.

Tato auta jsou tak malá, že i jejich jméno začíná malým písmenem: smart. Pro českého chalupáře jsou určitě k smíchu (tedy dokud nebude chtít před odjezdem na svou roubenku zaparkovat na ulici před kanceláří v centru). Naštěstí jsou země, kde velikost kufru není hlavním rozhodovacím atributem… a v nich je radost pro smart vymýšlet kampaně. Za prvé proto, že značka je to hravá a mladá, a za druhé proto, že hlavní benefit produktu je jasnější než tisíc sluncí – jeho velikost, tedy vlastně malost.

Některé agentury proto smart parkovaly na nejneobvyklejší místa (např. v titulku vydání The Times), věšely na různé budovy nebo třeba připoutávaly cyklistickým řetězem k pouliční lampě. Ve Španělsku přišli kreativci se skládacím papírovým modelem, který se po prostrčení štěrbinou ve schránce opět složí do původního tvaru. Prostě se smartem zaparkujete opravdu všude! Direct mail připravila agentura RMG Connect, Španělsko.

Daniel Šorm

www.lhms.cz



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT