Složte si židli z plakátu v kampani značky Kit Kat

Outdoorová reklama nemusí být jen neoriginální billboard u silnice, jak ukázal Kit Kat v novozélandské kampani, může jít o nápadité interaktivní médium.

Kit Kat Chairs

Zadavatel: Nestlé
Agentura: JWT
Země: Nový Zéland
Rok: 2010

Zadání

Společnost Nestlé chtěla svou značku čokoládových tyčinek Kit Kat přiblížit mladým Novozélanďanům ve věku 18 – 25 let, s nimiž dosud cíleně nekomunikovala – mimo jiné proto, že tuto cílovou skupinu je obtížnější zasáhnout tradičními médii.


Řešení

Agentura JWT Auckland se rozhodla oslovit mladé lidi v jejich přirozeném prostředí: na hudebních a filmových festivalech. V kampani vycházela ze známého hesla značky: „Dej si pauzu, dej si Kit Kat.“

V okolí areálů, kde festivaly probíhaly, byly rozmístěny „plakáty“, nikoli však papírové, nýbrž překližkové. A nesloužily pouze k pasivnímu zobrazování sdělení, vybízely kolemjdoucí (zejména účastníky festivalů) k aktivní interakci.

I na tom nejzajímavějším koncertě si lidé občas potřebují odpočinout – dát si pauzu. Na rozlehlých plochách kolem pódií ovšem zpravidla chybí lavičky nebo jiná místa vhodná k odpočinku.

Plakáty Kit Katu proto dávaly účastníkům festivalů možnost složit si vlastní židli a dopřát si požadovaný odpočinek. Stačilo z překližky vyjmout jednotlivé předpřipravené díly potřebné ke složení židle.

Po odstranění všech dílů z plakátu na něm, stejně jako na složených židlích, stále zůstávalo logo Kit Kat a heslo: „Dej si pauzu, dej si Kit Kat.“

Podívejte se na krátké video zachycující skládání židle:



Výsledek

Kromě toho, že se značce Kit Kat podařilo oslovit cílovou skupinu ve správnou chvíli na správném místě, kampaň vygenerovala také mediální pokrytí v tisku a televizi v hodnotě 20 000 USD.



11. Říjen 2010

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT