Slevový portál rozdával v neadresné kampani skutečné peníze

Web s nabídkou slev ve své podstatě pomáhá lidem udržet peníze v peněžence. Aby byla v rámci kampaně tato skutečnost náležitě ilustrována, dával egyptský slevový web svým potenciálním uživatelům peníze rovnou.

One Real Pound

Zadavatel: Waffar.com
Agentura: Marcom
Země: Egypt
Rok: 2009

Zadání

Waffar.com je portál fungující jako agregátor slev a promo nabídek různých internetových prodejců.

Úkolem kampaně bylo jednak zvýšit povědomí o službě a tím i návštěvnost portálu, jednak získat další obchodní partnery, inzerující své aktuální zvýhodněné nabídky.


Řešení

Slovo „waffar“ znamená arabsky „šetřit“, agentura Marcom se proto rozhodla ilustrovat v kampani úsporu peněz názorným způsobem.

Byl vybrán časopis, jehož cílová skupina čtenářů odpovídá složením cílové skupině návštěvníků portálu Waffar.com. Uvnitř časopisu pak mohli čtenáři najít jednu na první pohled zcela prázdnou bílou stránku, na které byla přichycena bankovka v hodnotě 1 egyptské libry.

Bankovka byla skutečná a každý čtenář si tak mohl rázem o libru polepšit. Jednoduše a bez námahy. Pokud peníze ze stránky oddělil, dozvěděl se, že ještě více může ušetřit, bude-li navštěvovat portál Waffar.com.

Peníze byly umístěny do dvou tisíc výtisků časopisu a mezi oslovenými bylo i 100 firem.


Výsledek

Během několika dní bylo call centrum zavaleno nabídkami na spolupráci ze strany prodejců.

Povědomí o značce vzrostlo o 18 %, návštěvnost stránek o 26 %.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT