„Sladké tweety“ v interaktivní kampani čokolády Toblerone

Značka Toblerone chtěla využít své popularity mezi uživateli Twitteru a vytvořila on-line banner pro milovníky této čokolády ve tvaru trojúhelníku.

Sweet Tweets By U

Zadavatel: Kraft Foods
Agentura:
MEMAC Ogilvy & Mather
Země: SAE
Rok: 2009

Zadání

Společnost Kraft Foods vyrábí mimo jiné populární „trojúhelníkovou“ čokoládu Toblerone. Tato čokoláda patří mezi produkty prémiového charakteru a pro většinu lidí je její konzumace spojena s nějakou příjemnou událostí.

V Kraft Foods si všimli, že se jejich zákazníci o své potěšení spojené s Toblerone rádi podělí na Twitteru. Úkolem pro agenturu proto bylo tohoto pozitivního „PR“ nějakým způsobem využít pro reklamní kampaň.


Řešení

Agentura MEMAC Ogilvy & Mather vytvořila interaktivní banner propojený s Twitterem.

Banner automaticky vyhledává v tweetech slovo Toblerone a prohledává je také na slova často spojovaná s touto čokoládou, jako „milovat“, „mňam“, „sladké“, „lahodné“ a mnoho dalších.

Uživatel pak mohl bannerem listovat a procházet jednotlivé příspěvky z Twitteru rozdělené právě podle těchto „milých“ slov.

Na tweety bylo možné také odpovídat, či provádět retweet dále. Pokud uživatel úmyslně napsal na Twitter příspěvek obsahující slovo Toblerone a některé z vybraných slov, záhy mohl vidět svůj tweet v banneru.

Interaktivní banner Toblerone:



Výsledek

Mnoho se lidí se prostřednictvím Twitteru do kampaně zapojilo, míra prokliku činila 3,7 %.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT