Skartovaný dopis

Společnost, která profesionálně skartuje důvěrné dokumenty, poslala rozřezanou nabídku, a rovnou tak své služby i demonstrovala.

Cílem bylo vytvořit překvapující direct mail, který by komunikoval službu německé společnosti Reisswolf, která se zabývá profesionálním ničením všech dokumentů a vysoce důvěrných dat.

Cílovou skupinou byly společnosti s vysokými standardy zabezpečení s ohledem na důvěrné informace.

Agentura Start realizovala pro Reisswolf dopis s neobvyklým vzhledem – rozřezaný. Kampaň proběhla v roce 2007.



24. Leden 2011

Štítky:  , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT