Segmentace pro ruský trh

Společnost Wunderman Praha realizovala behaviorální segmentace pro největšího ruského mobilního operátora, společnost MTS.

Cílem projektu bylo rozřadit více než 50 milionů klientů operátora do segmentů podle jejich charakteristického chování. Tvorba segmentů byla založena na transakačních údajích o jednotlivých zákaznících. Pro popis byla použita data získaná z výzkumu.

Součástí projektu bylo i vytvoření podlinkové komunikační strategie pro každý segment s cílem zvýšení revenue z jednotlivých segmentů.

Projekt, který trval šest měsíců, byl nyní úspěšně ukončen a segmentace je již klientem používána v každodenním provozu.



19. Červen 2009

Štítky:  , , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT