Sbírka přes SMS pomohla dětem, které po světě umírají na podvýživu

1300 dětských rakví rozmístěných v ulicích Stockholmu šokovalo. Odstranit jste je mohli pomocí SMS.

Společnost Lékaři bez hranic a agentura Saatchi&Saatchi Švédsko chtěly upozornit na problém podvyživených dětí. Přestože na podvýživu umře na světě ročně 5 milionů dětí, veřejnost tento problém nevidí jako důležité téma. Cílem kampaně bylo to změnit.

Během jednoho týdne bylo po Stockholmu rozmístěno 1300 dětských rakví. Rakve byly průběžně odstraňovány podle toho, jak lidé přispívali prostřednictvím SMS. Jako součást kampaně byly do redakcí novin rozeslány otevírací dětské rakve s informacemi a byly doručeny přímo šéfredaktorům.

PR i finanční cíl byl dosažen během dvou hodin. O této záležitosti se mluvilo ve zprávách, u stolů s večeří, v novinách, na řadě blogů. Úspěch kampaně spočíval v kombinaci emotivního působení a jednoduchosti, s jakou mohli lidé rychle s problémem něco udělat.

Realizováno v roce 2007.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT