Ruská restaurace v kampani nasadila na potenciální návštěvníky paparazzi

Originálním způsobem na sebe upozornila nová restaurace Paparazzi v Jekatěrinburgu: věrná svému názvu sledovala vybrané osobnosti a potají je fotografovala.

Paparazzi in the city

Zadavatel: Paparazzi Restaurant
Agentura: Voschod
Země: Rusko
Rok: 2009

Zadání

Slavný ruský producent Fjodor Bondarčuk připravoval v prosinci minulého roku otevření nové restaurace v Jekatěrinburgu. Restaurace nese název Paparazzi a její cílovou skupinou jsou styloví a zámožní mladí lidé.

Úkolem kampaně bylo dostat informaci o existenci restaurace k cílové skupině a přilákat co nejvyšší počet návštěvníků na slavnostní otevření.


Řešení

Bylo vybráno několik desítek známých mladých lidí, kteří jsou udavači trendů pro cílovou skupinu kampaně (patřili mezi ně například DJové, moderátoři, blogeři, ale i sportovci). Ti pak byli po dobu jednoho týdne sledováni a fotografováni profesionálním paparazzi.

Pět dní před otevřením restaurace obdrželi sledovaní zásilku v podobě obálky s ručně nadepsaným jménem adresáta a označením, že jde o kompromitující materiály.

V obálce se nacházely potají pořízené fotografie a obrázek Fjodora Bondarčuka s fotoaparátem a nápisem „Ve městě je Paparazzi“. Následovalo pozvání na otevření nové restaurace s názvem Paparazzi.


Výsledek

Překvapené „celebrity“ šířily informaci o nové restauraci mezi svými známými, na akcích, blozích atd.

Na otevření restaurace pak přišlo více než 400 lidí a restaurace si stále udržuje image nejvíce „trendy“ místa ve městě.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT