Rozšířená realita učí děti jíst vitamíny v kampani Cappy Junior

Aplikace s rozšířenou realitou získávají na popularitě, jednu zaměřenou na děti připravila tentokrát agentura OgilvyInteractive pro značku Cappy.

Aplikace je součástí kampaně pro řadu nápojů Cappy Junior. Cílem je netradiční a zábavnou formou vysvětlit dětem, co jsou to vitamíny a proč by o ně měli sami žádat.

Samotná hra je velmi ergonomická a děti vtahuje do světa animovaných zvířátek. K jejímu ovládání lze využít kód z lahve nápoje Cappy Junior, případně je možné si jej vytisknout přímo na webu hry. Alternativně se nabízí i ovládání klávesnicí.

A jak hra vypadá? Roztomilá zvířátka běhají pralesem a sbírají ovoce, za což se jim přičítají body.

Sbírání zdravého ovoce ve 3D prostředí je pro děti zábavné, ale hlavně se interaktivní formou poučí o tom, co jim přináší tolik potřebné vitamíny. S jejich pomocí pak bojují proti chřipce nebo v další hře posilují organismus.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT