Rozjíždí se multipartnerský bonusový program iBOD

Na více než 1000 místech, u 32 partnerů startuje 7. října 2013 nový multipartnerský bonusový program pod značkou iBOD.

Principem programu iBOD, jehož obdobou jsou programy Nectar ve Velké Británii (používá ho 20 milionů Britů) či PayBack v Německu (více než 26 milionů členů), je odměnit zákazníky za jejich nákupy v široké síti partnerských obchodů. Zákazníci si budou moci nasbírané ibody směnit za produkty či služby partnerů, které si vyberou z katalogu na www.ibod.cz. Pro čerpání odměn je nutná registrace do programu na www.ibod.cz.

Za každý nákup či využití služeb na více než 1000 místech zákazník pomocí iBOD karty sbírá ibody, které se mu načítají na jeho konto. Novinkou, která není u podobných programů obvyklá, je možnost automatického sbírání ibodů za využívání finančních služeb banky a také za platby platební kartou. Za každý nákup v síti partnerů iBODU placený kartou České spořitelny se získávají ibody dvakrát.

Aby byl projekt skutečně multipartnerským, bude ho provozovat společnost Věrnostní program iBOD, a.s., jejímž prvním akcionářem je Česká spořitelna a následně se akcionářská struktura může rozšiřovat o další hlavní partnery programu.

Značka iBOD a celý program budou uvedeny velkou mediální kampaní na největších českých internetových a zpravodajských portálech, masivní podporou v televizních a outdoorových plochách. V první fázi budou napřímo osloveny 3 mil. českých domácností letákem s dočasnou papírovou kartou. Kampaně začnou běžet od 7. 10. 2013.

Vyjádření hlavních partnerů projektu:

Česká spořitelna, (Josef Havelka, ředitel marketingu České spořitelny) „Po vyspělých zemích jako je Německo a Velká Británie jsme další zemí, kde mohou lidé využívat multipartnerský bonusový program, který pokrývá široké spektrum obchodních partnerů, u nichž běžně nakupují. Česká spořitelna je v programu jako jediná banka v ČR a rozsáhlý průzkum mezi našimi klienty jasně ukázal, že lidé chtějí sbírat body za věrnost a sami si následně vybírat, na jaké věcné a zážitkové odměny je využijí. Velkou výhodou iBODU je také to, že klienti mají pouze jednu věrnostní kartu, kterou mohou využívat u všech partnerů programu.“

Datart, (Jana Choroušová, Marketingová manažerka pro BTL komunikaci) „Vybudovat kvalitní bonusový program bylo v našem zájmu již poměrně dlouhou dobu. Aby však byl zákazník motivovaný a program jej skutečně zaujal, jde o nelehký úkol. Koaliční program iBOD je pro nás zajímavou a plnohodnotnou alternativou a věříme, že díky němu nabídneme našim zákazníkům víc, než bychom mohli prostřednictvím samostatného věrnostního systému.“

Sportisimo, (Martina Kudláčková, ředitelka nákupu a marketing) „Naší zásadou je být stále o krok napřed. Proto u něčeho tak velkého, jako je start programu iBOD, nemůžeme chybět. Nabídli jsme iBODu naše partnerství, protože máme rádi výzvy a věříme ve znatelný přínos iBODu pro nás i naše klienty.“

Bambule, (Jaroslav Novozámský – majitel společnosti Alltoys/Bambule) „Naši zákazníci u nás nakupují dárky pro své ratolesti a my je chceme zase podarovat za to, že si vybrali právě nás. Protože je iBOD multipartnerský program, mohou si naši klienti vybrat z široké nabídky iBODu přesně to, co je nejvíce potěší, a to je pro nás nejdůležitější.“

Zdroj: Věrnostní program iBOD



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT