Rossmann je nejúspěšnější drogistickou značkou Volby spotřebitelů

Soutěž Volba spotřebitelů - Nejlepší novinka 2015 zná vítěze. V drogistických kategoriích zabodoval Rossmann. Firma má ambici v příštím roce dobýt více pozic.

Soutěž Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2015 zná vítěze soutěže osmačtyřiceti potravinářských a drogistických kategorií. Svým způsobem vítězem drogistické části soutěže se stala drogerie Rossmann, která splnila svůj cíl a získala hned dvě ocenění.

V kategoriích koupelové a tělové kosmetiky se novinkou roku stala produktová řada Wellness & Beauty s výrobky Bambucké máslo & Mandlový olej společnosti. Rossmann tak obsadil dvě ze sedmi drogistických kategorií soutěže.

Firma plánuje, že v příštím roce zaboduje ještě více. „Letos jsme se zúčastnili dvou kategorií a obě vyhráli. Příští rok plánujeme přihlásit více produktů do více různých kategorií. V sortimentu je okolo 1300 produktů od přibližně 35 privátních značek. Sortiment našich privátních značek je opravdu široký, takže je z čeho vybírat,“ potvrdila pro iDirekt marketingová manažerka Kateřina Olšáková.

Úspěch redesignu

„Z vítězství máme velkou radost, tím větší, že jde o volbu spotřebitelů a tedy našich zákazníků,“ raduje se Olšáková. Pro Rossmann má ocenění velký význam, protože potvrzuje správnost loni provedených změn.

Produktová řada Wellness & Beauty prošla v minulém roce redesignem, který, jak je vidět, se nám vyplatil. Je to pro nás velká pochvala za dobře odvedenou práci," říká šéfka marketingu.

Ocenění se stane součástí komunikace

Drogerie Rossmann budou o vítězství informovat zákazníky několika způsoby: přímo v obchodech (plakáty, woblery, označení výrobků logem Spotřebitel roku 2015, vklady do nákupních košíků, letáčky, rádiové spoty na prodejnách), online (facebook, webové stránky, newsletter, mobilní aplikace) a pomocí akčních letákům které vychází každých 14 dní. „Celá jedna strana bude věnována výhercům Novinka roku 2015 a zároveň představení dalších produktů této privátní značky,“ prozrazuje Kateřina Olšáková.

Firma má zkušenost s tím, že označení produktů, které vyhrály, má i dopad na prodej. „V předešlém roce jsme zvítězili se značkou Winston, což je masová kapsička pro kočky. Po označení výrobku jsme zaznamenali velký nárůst jeho prodejnosti,“ potvrzuje šéfmarketérka z Rossmanna. Vyšší tržby tehdy podle ní vykázal nejen daný produkt, ale celá produktová řada.

Volba spotřebitelů je celoroční marketingový program, který oceňuje novinky na trhu rychloobrátkového zboží uvedené na český a slovenský trh. O vítězích rozhodují sami spotřebitelé prostřednictvím výzkumu realizovaného na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů. Kompletní výsledky jsou dostupné ke stažení na stránkách soutěže.

Zdeněk Fekar



24. Duben 2015

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT