Razítko na ruce pomáhalo s kocovinou v kampani pro Aspirin

Oslovit zákazníky ve chvíli, kdy mají problém, který dokážete vyřešit - to je správně načasovaná kampaň a přesně to se také povedlo společnosti Bayer s Aspirinem.

Aspirin Kopfweh?

Zadavatel: Bayer Austria
Agentura: PKP BBDO
Země: Rakousko
Rok: 2009

Zadání

Výrobce léčiv, společnost Bayer, chtěla v Rakousku dostat Aspirin, jako účinný prostředek proti bolesti hlavy, do povědomí mladých lidí ve věku 18 – 35 let.


Řešení

Jelikož mladí lidé nad věcmi jako je bolest hlavy, horečka nebo chřipka běžně nepřemýšlejí, bylo potřeba je oslovit v situaci, kdy jim účinek Aspirinu přijde opravdu vhod.

Kampaň agentury PKP BBDO probíhala tam, kde se cílová skupina vyskytuje často a ráda: na party v klubech. Využila při tom razítek, která dostávají návštěvníci klubů na ruku, aby se mohli v případě krátkého opuštění podniku vrátit zpět.

Většina návštěvníků klubu si razítko na kůži prohlédne až po party: při mytí rukou, před spaním, nejčastěji ovšem až ráno po probuzení – tedy v klasické situaci, kdy je bolí hlava.

Razítko pak obsahovalo řešení. Kromě loga Aspirinu se na něm nacházel text:

„Bolest hlavy? Aspirin pomáhá!“


Výsledek

Aspirinové razítko se v mnoha případech stalo tématem debaty již přímo v klubu a povědomí o značce tak vlastně začínalo narůstat již zde.

V souvislosti s kampaní pak počet prodaných balení aspirinů značně vzrostl, a to především o víkendu a ve čtvrtích, kde žijí převážně mladí lidé.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT