Ravensburger pronikl s kampaní mezi fotky z dovolené

Agentura Scholz & Friends vymyslela direct marketingovou kampaň, díky níž jsou dnes po světě tisíce lidí, kteří mají na svých soukromých fotografiích zcela dobrovolně reklamu na puzzle Ravensbuger.

The Missing Piece


Ačkoli německá společnost Ravensburger vyrábí i jiné hračky, známá je především jako výrobce puzzle.

S cílem podpořit prodej těchto skládaček přišla značka s originální direct marketingovou kampaní.

Celý nápad spočíval v tom, že s puzzle Ravensburger je velká zábava, a čím větší puzzle, tím větší zábava. Byl tedy vytvořen „obří“ dílek skládačky velký 2×3 metry, který byl zcela bílý, jen v pravém dolním rohu se nacházelo logo Ravensburger.

Tento dílek pak pracovníci agentury umisťovali na různá turisticky atraktivní místa v Německu. Přesněji před známé pamětihodnosti, před nimiž se návštěvníci rádi fotografují. Pokud se správně postavili (a zpravidla se o to opravdu snažili), obří dílek na fotografii vypadal jako chybějící část skládačky.

Tisíce lidí si tak udělaly vtipné fotografie a výrobce má jistotu, že vždy při jejich prohlížení uvidí turisté (a jejich přátelé) logo Ravensburger.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT