Rajčata vrhaná na trička v originální kampani on-line prádelny

Nápaditou direct mailovou zásilku, která názorně ilustrovala propagované služby, rozesílala vytíženým manažerům italská on-line prádelna.

Tomato Splat

Zadavatel: Lavonline
Agentura: DDB Group
Země: Itálie
Rok: 2010

Zadání

Lavonline je italská on-line prádelna. Zákazník si na internetu objedná požadované služby, v určenou dobu přijede poslíček, prádlo vyzvedne a do tří dnů jej vyprané a vyžehlené přiveze zpět.

Cílovou skupinou služby jsou vytížení profesionálové, kteří nestíhají odnášet své prádlo do klasické prádelny, natož si prát sami.

Úkolem kampaně bylo zvýšit v cílové skupině povědomí o této službě a představit její dvě hlavní výhody: rychlost a jednoduchost.


Řešení

Agentura DDB Group Milano vytvořila kreativní direct mail, který rozeslala na 1 000 vybraných kontaktů z cílové skupiny.

Jelikož adresáti patří mezi lidi žijící pod časovým i pracovním tlakem, bylo snahou kampaně představit službu jednoduchou, ale názornou formou, která navíc pobaví.

Zásilka měla podobu modré krabičky s nápisem: „Bude to tvrdý úder pro skvrny.“

Po otevření získala krabička podobu bílého trička s namalovaným terčem. Uvnitř se pak skrývalo rajče ze speciální hmoty. Text nad tričkem zněl: „Pro lepší představu o našich službách trefte toto tričko.“

Pokud se příjemce zásilky nechal zlákat a rajče po papírovém triku skutečně hodil, sledoval jeho naprosté „rozplácnutí“ a následný poměrně rychlý návrat do původní podoby, aniž by po sobě zanechalo jedinou skvrnku. Tím byla ilustrována rychlost, jednoduchost a efektivnost, se kterou se zákazník díky Lavonline zbaví skvrn na svém prádle.

Pod tričkem pak následovala výzva k registraci na webu služby.


Výsledek

Během čtyř týdnů se na webu lavonline.it registrovalo 32 % příjemců direct mailu a 8 % rovnou vyzkoušelo služby prádelny. Celková návštěvnost webu vzrostla o 15 %.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT