RAF spustilo náborovou kampaň na Twitteru a Flickru

Royal Air Forces (Královské Vzdušné Síly) dokazují, že ani respektovaná armádní jednotka v konzervativní Velké Británii se nemusí vyhýbat moderním komunikačním prostředkům.

RAF rozdalo šesti svým zaměstnancům multimediální mobilní telefony a požádalo je, aby přidávali příspěvky na Twitter a sdíleli fotky na Flickru. Tím mají přiblížit potenciálním zájemcům o vstup do řad RAF každodenní život v této jednotce.

Cílem této kampaně je poukázat zejména na civilní pozice ve službách RAF, o kterých veřejnost normálně neví. Telefon tak dostal například letový dispečer nebo datový analytik. Zaměstnanci mají předvést nejen svůj pracovní život, ale také jak tráví volný čas.

Na Twitterovém kanálu RAF těchto šest dobrovolníků odpovídá na otázky potenciálních zaměstnanců i zvědavých zájemců o informace ze zákulisí jednotky. Tyto odpovědi budou spolu s fotografiemi využity ve druhé letošní části kampaně, která bude spuštěna v následujících měsících.


Zdroj: nma.co.uk



29. Červenec 2009

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT