První oficiální aplikace Škody Auto na Facebooku

Agentura OgilvyInteractive vytvořila pro mladoboleslavskou Škodovku facebookovou aplikaci propagující Škodu Roomster.

Uživatel si ve facebookové aplikaci zvolí místo výletu, kam by se chtěl podívat, vybere kamarády do auta a naloží Roomster potřebnými věcmi. Následně je vygenerována tematická fotka, která se ukládá na profil vybraných kamarádů.

Každý si také může objednat testovací jízdu a vyhrát Roomster na víkend.

Koncept Vyraž na výlet a vyhraj auto na víkend byl spuštěn v průběhu ledna.

Během prvního týdne kampaně navštívilo aplikaci 7 500 unikátních uživatelů, z nichž více jak šedesát procent využilo interaktivních nástrojů a odeslalo tematickou fotku. Pasivně přes newsfeedy bylo oslovených na 400 tisíc lidí.

Aplikace byla podpořena také cílenou PPC reklamou přímo na Facebooku.

Úspěchem pro Škodovku je 230 z této aplikace objednaných testovaných jízd.

„Výsledky potvrzují, že sociální sítě jsou vhodné i pro kampaně automotivu. Prostřednictvím tohoto online kanálu lze efektivně komunikovat produktově i brandově,“ říká Dominik Hrodek, Marketing & Strategy Director agentury OgilvyInteractive.

„Pro Facebook platí, že jakékoliv aktivity musí být pro uživatele přínosné nebo zábavné. A jednoduché. S tím musí korespondovat nastavené marketingové cíle této komunikace,“ dodává.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT