První nabitý mailing na světě pomáhal prodávat vysavače v Německu.

Vysavače značky Vorwerk jsou prodávány pouze prostřednictvím obchodních zástupců. Co když ale potenciální zákazník není doma? Tehdy pomůže prodejci první mailing na světě, který je nabitý statickou elektřinou.

Jde o kartičku, kterou prodejce v dolní části podepíše, opatří svým telefonním číslem a podsune ji pode dveřmi. Staticky nabitá folie, která zabírá většinu plochy karty, začne okamžitě přitahovat prach.

Adresát, který přijde domů a prohlédne si vzkaz s vrstvou prachu, vidí náhle problém jasně. A zavolá obchodnímu zástupci Vorwerk.

Kampaň, kterou vytvořila agentura KOLLE REBBE Hamburg, získala bronzové ocenění na festivalu Eurobest 2010 v kategorii Direct.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT