První komerční využití augmented reality na webu v ČR

Agentura SYMBIO použila na kampaňové microsite "Pinkněte si domů pevný internet" připravené pro T-Mobile tzv. augmented reality (rozšířenou realitu). Jde pravděpodobně o první komerční využití augmented reality v ČR.

Návštěvníci díky technologii mohou ovládat obraz na microsite pohybem vlastního obličeje před webovou kamerou. Objeví se na scéně a mohou se po ní „rozhlédnout“.

Kampaň navazuje na velkolepou hudební akci T-Mobile, která proběhla na Trafalgarském náměstí v Londýně v podobě hromadného karaoke.

Kampaň je součástí podzimní komunikace nabídek T-Mobile, kam patří také aktuální kampaň „Pinkej kámošům SMSky zdarma“. Jejím hlavním kanálem je web pro karaoke www.bavse.cz, kde probíhá soutěž o 200 lístků na koncert Pink.




Augmented reality je označení používané pro reálný obraz světa doplněný počítačem vytvořenými objekty. Jinak řečeno jde o zobrazení reality (např. budovy nasnímané fotoaparátem v mobilním telefonu) a následné přidání digitálních prvků (třeba informací o daném objektu). Do češtiny se tento pojem překládá jako „rozšířená realita“.




Zdroj: asociace.biz



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT