Průzkum: Zákazníky hledejte na Facebooku a YouTube

Obchodníci, kteří chtějí navázat on-line vztah se svými zákazníky, mohou využít potenciálu nabízeného sociálními sítěmi: pravidelně je používají více než dvě třetiny lidí, kteří nakupují na internetu.

Vyplývá to z průzkumu americké společnosti ForeSee Results „2010 Social Media Report“.

Výraznou převahu má Facebook, který využívá 56 % lidí nakupujících na internetu, druhé YouTube navštěvuje 22 %. Twitter pravidelně používá každý desátý zákazník on-line obchodů.

Více než polovina respondentů uvedla, že se na komunitních webech stávají přáteli, fanoušky, či následovníky svých oblíbených značek.

Ovšem počet značek, se kterými se takto „sbližují“ je omezený. 61 % internetových nakupujících, kteří používají sociální sítě, se stane přítelem, fanouškem, nebo následovníkem maximálně 5 značek.

Pětina si vytvoří virtuální vztah s 6 – 10 značkami, 10 % s 11 – 20 značkami a 8 % s více než 20 značkami.

Průzkum také potvrdil dřívější výsledky týkající se motivace pro navazování on-line přátelství se značkami. Tou je v především zjišťování informací o slevách a akčních nabídkách a zjišťování informací o nových produktech a službách.


Zdroj: emarketer.com



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT