Průzkum: Slevové kupony zvyšují open rate e-mailů až o polovinu

Nedávná studie americké agentury Experian prokázala, že v posledních třech letech výrazně vzrostlo využívání slevových kuponů při nákupu. Podle jiného průzkumu téže agentury mají slevové kupony výrazný vliv také na míru otevření e-mailů.

Počet Američanů využívajících slevové kupony vzrostl od roku 2006 o 46 % a v současnosti kupony při nákupu uplatňují dvě třetiny domácností.

Toto chování spotřebitelů se projevuje i v e-mail marketingu. Agentura Experian provedla srovnání úspěšnosti e-mailů s nabídkou slevového kuponu a bez ní a zjistila, že zatímco open rate u e-mailů „bez kuponu“ dosahovala 16 – 18 %, pokud e-mail obsahoval nabídku slevového kuponu, míra otevření vzrostla na 24 – 25 %.

Vyšší počet otevřených e-mailů se projevil také ve zvýšení click-through rate o 20 až 25 %.


Zdroj: emarketer.com



23. Listopad 2009

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT