Průzkum: Reklamní agentury přesouvají peníze do on-line videa

Video je nejrychleji rostoucím formátem on-line reklamy. Podle odhadu společnosti eMarketer vzrostlo v uplynulém roce jeho využívání o 40 % a firmy plánují další přesun marketingových prostředků směrem k on-line videu.

Podle průzkumu americké reklamní sítě BrightRoll, která se na on-line video specializuje, 94 % reklamních agentur plánuje navýšit rozpočet na on-line videoreklamu oproti loňskému roku.

Hlavním důvodem je spokojenost s výsledky, které tento formát přináší. Více než polovina respondentů považuje on-line video za efektivnější než jiné marketingové nástroje a 83 % jich potvrdilo, že jim videoreklama přináší vyšší hodnotu za investované prostředky než o rok dříve.

Zároveň došlo ke zlepšení možností cílení videa: šest z deseti dotazovaných zaznamenalo nárůst výkonnosti on-line videa díky behaviorálnímu cílení.

Problémem pro videoreklamu zůstává především autostart videí, který podle 43 % respondentů snižuje důvěryhodnost reklamy.


Zdroj: emarketer.com



4. Květen 2010

Štítky:  , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT