Průzkum: Po čem ženy touží (na sociálních sítích)

Sociální síť ShesConnected provedla průzkum, který odhaluje, jak ženy využívají sociálních sítí.

Ženy tvoří většinu uživatelů sociálních sítí. Například na Facebooku je poměr žen vůči mužům 57 ku 43 procentům.

Americký průzkum sítě ShesConnected se zaměřil právě na ty, které již těchto služeb využívají, a všechny oslovené ženy vyzval také k předání ankety svým kamarádkám.

Z výsledků vyplynulo, že 59 % dotazovaných se přihlašuje k některé sociální síti vícekrát denně. Čtrnáct procent se přihlásí jednou denně, stejně tak odpověď „několikrát týdně“ obdržela 14 % hlasů. 5 % respondentek se připojí jednou týdně a rovněž pět procent jednou měsíčně. Vůbec sociální sítě nevyužívají 3 % dotazovaných.

Nejpopulárnějším komunitním webem byl v této skupině Facebook (využívá jej 83 % oslovených žen), následován profesní sítí LinkedIn (73 %) a Twitterem (55 %). Téměř polovina žen (48 %) je registrována ve čtyřech a více sociálních sítích.

Hlavním důvodem, proč využívat sociálních sítí, je pro většinu žen touha zůstat v kontaktu s přáteli (91 % označilo tuto funkci sociálních sítí za důležitou). Téměř stejně důležité je však i profesní využití těchto služeb (89 %). Pro 79 % jsou sociální sítě důležitým zdrojem informací o výrobcích a službách. Nejméně důležitým aspektem při využívání komunitních služeb je možnost hlídat tímto způsobem své děti (důležitá je pro 28 % respondentek).

Velmi důležitá je pro dotazované ženy ochrana soukromí, 99 % považuje za důležitou možnost mít pod kontrolou právě nastavení týkající se soukromí.

92 % žen v průzkumu nepovažovalo za problém zobrazování reklamy na sociálních sítích, naopak 41 procentům by vadilo, kdyby „jejich“ síť prodávala data inzerentům, a dalších 36 % dotazovaných by v takovém případě přestalo danou komunitní službu využívat.


Zdroj: emarketer.com



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT