Proximity Prague získala Pet Center

Největší síť obchodů pro chovatele v Česku, Pet Center, vybrala v tendru agenturu Proximity Prague, která se tak postará o kompletní změnu vizuální identity řetězce, od loga přes claim až po design obchodů, inzerce a veškerých tiskovin, navigaci, category management nebo online prezentaci.

Prezentace obchodů Pet Center tak dostane nový vizuální styl. Změněné logo doplní také claim „Rozumíme řeči zvířat“. „Zdůrazňujeme tak jedinečnost řetězce Pet Center spočívající nejen v největším výběru, ale i ve schopnosti poradit chovatelům s nejlepším výběrem pro jejich mazlíčka,“ říká Martin Vlček, ředitel společnosti Gimborn Česká republika, která řetězec Pet Center provozuje.

Písmo loga bylo vytvořeno na zakázku přímo v agentuře Proximity Prague a prostřednictvím symbolických představitelů zvířat odkazuje na šíři sortimentu řetězce Pet Center. Postupnou proměnou by mělo projít všech 70 prodejen v České republice i 14 prodejen na Slovensku.

Zákazníci se dočkají také zcela přepracovaných tiskovin, kterým budou dominovat atraktivní fotografie zvířat. Celá komunikace by tak měla získat emocionálnější ráz. Přehlednost v obchodech zvýší zcela nově navržená barevná navigace, zcela přepracována bude i online prezentace společnosti.



22. Září 2009

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT