Proximity Prague ve finále Echo Awards

Agentura Proximity Prague postoupila s direct maily realizovanými pro nově vznikající českou módní značku HEEX do finále prestižní mezinárodní soutěže Echo Awards.

Vyhlášení výsledků soutěže pořádané americkou The Direct Marketing Association proběhne 12. října v San Francisku. Do posledního kola klání postoupilo 27 % přihlášených prací z oblasti direct a digital marketingu.

Kampaň pro značku HEEX, která zastřešuje výjimečné české designéry, se vyznačuje detailním zpracováním netradičního direct mailu s důrazem kladeným na kvalitu, design a použité materiály, čímž zdůrazňuje odlišnost značky od konkurence.



15. Červenec 2010

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT