Program konference Den iDirektu

V pražském Autoklubu proběhne ve středu 1. 12. 2010 druhý ročník konference Den iDirektu s podtitulem Připravte se na digitální marketing v roce 2011! V rámci programu vystoupí přední čeští odborníci na digital marketing, a to jak ze strany agentur, tak i ze strany zadavatelů.


Registrujte se k účasti na konferenci


Program


8.30 – 9.00 Registrace účastníků



9.00 – 9.30 Kolik klient tratí, když poptává on-line kreativu v Česku?


Českých online agentur, jejichž práce by se mohly srovnávat se zahraničními kreativními kampaněmi, se lze dopočítat na prstech jedné ruky. Co je příčinou a proč na to v konečném důsledku doplatí klient? Měli by si tuzemští zákazníci začít vybírat digitální agentury v zahraničí?

Robert Haas, marketingový a obchodní ředitel, Symbio Digital



9.30 – 10.00 Zadání pro agenturu versus výsledek realizace


Poměrně často se stává, že zadání pro agenturu je poněkud skromnější než výsledná realizace. Proč se tak děje? Protože agentura sama přichází s dalšími prvky a nápady, které původní zadání rozvíjejí a posouvají kupředu. Klienti by proto neměli za každou cenu trvat na svém původním briefu, ale měli by ocenit schopnost agentury jej ve výsledném zpracování rozvíjet.

Michal Nýdrle, Managing Partner, Nydrle.Digital



10.00 – 10.30 Coffee Break



10.30 – 11.00 Jak to vidí klient?


Old fashion agentury, new age agentury a ty ostatní. Jak si vybrat dobrou digi-agenturu? Stačí jedna agentura nebo je nezbytné mít více agentur? Jsou agentury ochotny participovat na výsledku? Proč to vlastně klienti chtějí? Je online a offline jeden svět, anebo žijeme dva životy?

Petr Kleiner, Marketing Director, ČSOB Pojišťovna



11.00 – 11.30 Trendy v mobilní komunikaci v roce 2011


Co je vlastně mobilní komunikace? Jaká mobilní komunikace v oslovení B2C a B2B skupin stále funguje? Jaký je potenciál nových mobilních platforem a mobilních telefonů? Jak můžeme využít pro mobilní komunikaci fenomén Apple?


Zdeňka Demlová, výkonná ředitelka, Expansion Group



11.30 – 12.00 Coffee Break



12.00 – 12.30 Deziluze jménem Sociální média


Říkáme, že chceme poslouchat, ale neposloucháme. Říkáme, že chceme navázat kontakt s reálnými lidmi, ale ve skutečnosti se ptáme: „A proč to neprodává?“ Očekáváme zázraky a ty se nedostavují. Navíc se často chováme korporátně… a někdy asociálně.
BONUS! Na co si dát pozor až u vás zaklepe „social media guru“.

Marek Bačo, Corporate Sales Director, Ataxo



12.30 – 13.00 Je asimilace on-line do celkového marketingového mixu sci-fi?


Mohou marketingové a obchodní týmy on-line a off-line splynout?
Jak měřit efektivitu multikanálových řešení?
Zaniknou tedy internetové agentury?



Tomáš Jindříšek, Managing Director, OgilvyInteractive




Případné změny programu vyhrazeny.





Cena: 2 900 Kč + DPH


Vstupenky na konferenci objednávejte:

  1. Přes registrační formulář na www.b2bmedia.cz
  2. E-mailem: alan.ostarek@b2bmedia.cz
  3. Telefonicky: Alan Ostárek, 739 522 191


10. Listopad 2010

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT