Program konference Data marketing pod lupou: na jaká témata se můžete těšit?

Na konferenci Data marketing, která se uskuteční 16. dubna v Praze, vystoupí renomovaní řečníci a podělí se s návštěvníky o své zkušenosti. Kteří to budou a o čem budou hovořit?

Jak získávat kvalitní čerstvá data a kde databáze nakupovat, poradí Petr Váňa a Miroslav Červenka ze společnosti Schober Group CZ.

Práce s databázemi je komplexní a kontinuální činnost, zahrnující získávání, validaci, správu a zabezpečení dat. O všech těchto procesech bude hovořit Zbyněk Rehart z České mailingové společnosti.

Segmentace zákaznických dat, její možnosti, paradoxy a úskalí – to vše bude tématem přednášky Pavla Korce, analytika agentury Underline. Zaměří se na postup segmentace, chyby a omyly ve výběru a použití a interpretaci dat.

Rok 2009 byl pro Českou republiku přelomový v oblasti barevné personalizované komunikace, Pavel Janoušek ze společnosti Boom Tisk zmíní konkrétní příklady TransPromo výpisu a inovativního direct mailu.

Advokát Petr Kůta se ve své prezentaci zaměří na aktuální situaci v oblasti ochrany osobních údajů a některé hraniční situace, které s ochranou osobních údajů souvisí. Prostor věnuje také příkladům sankcí a některým řízením vedeným dosud Úřadem pro ochranu osobních údajů.

Vendula Mrázová z agentury Wunderman se pokusí nalézt odpovědi na otázky, jak využít data z věrnostních programů pro efektivní práci se zákazníky (jejich udržení a rozvoj) a jak komunikovat se zákazníky, aby oni byli spokojeni a firma na tom vydělala.


Pokud vás řečníci a témata jejich přednášek zaujali, nezapomeňte se zaregistrovat k účasti na konferenci.


Můžete si také prohlédnout úplný program konference Data marketing.



7. Duben 2010

Štítky:  , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT