Prodejci vozů Škoda si oblíbili centrálně řízené DM kampaně

Škoda Auto využila pro zaváděcí kampaň nové Škody Fabia na český trh i direct marketingovou podporu. Do poslední kampaně tohoto modelu, kterou připravila agentura Lighthouse Marketing Solutions, se zapojil rekordní počet obchodníků.

Kampaň pomáhala dealerům oslovit zákazníky s nabídkou představení vozu a testovací jízdy. Akce nabídla obchodníkům jako hlavní benefit centrální kreativu, produkci a rozesílku s použitím jejich dat.

Ačkoli se dealeři mohli zapojovat dobrovolně, do kampaně se přihlásilo šedesát z nich, tedy více než třetina z celkového počtu českých obchodníků.

Počet dealerů, kteří se rozhodli spolupracovat na těchto kampaních, s každým nově uváděným modelem narůstá, oceňují zejména kvalitu zpracování centrálně produkovaných materiálů, možnost vlastní úpravy textů a také úsporu nákladů.



22. Červen 2010

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT