Případová studie: Tablety od T-Mobilu

Cílem direct mailu bylo zvýšení povědomí o nových datových tarifech u stávajících zákazníků. Nápad byl pohrát si s dvojsmyslem slova tablety.

Agentura: Saatchi&Saatchi

Klient: T-Mobile

Název: Když tablety, tak od T-Mobile

Média: Přímá komunikace

Realizace: 2012

Background:

Nápad na DM ve formě plata tablet vznikl při realizaci TV spotu z fitness prostředí, který odkazuje na dvojsmysl tablety (léky) vs. Tablety (přístroje).

Zadání/cíl:

Cílem tohoto projektu bylo zvýšení povědomí u stávajících zákazníků o nových datových tarifech Internet Komplet. Internet v mobilu i v tabletu za jednu cenu a k tomu tablet za skvělou cenu. Doplnění kampaně probíhající ve standardních komunikačních kanálech ATL a BTL a digital.

Řešení:

Chtěli jsme přímo oslovit zákazníky, u kterých byl na základě jejich spotřebitelského chování předpokládaný zájem o tento typ služeb. DM pro běžné zákazníky ve formě plata tablet tak byl netradiční hravou formou, jak upoutat zákazníky k nabídce internetu pro mobilní telefony i tablety.

Výsledky:

DM zaznamenal velmi pozitivní ohlas od zákazníků i prodejců. Zvýšení zájmu o službu Internet komplet se po kampani zvýšil o 26 %. Nárůst aktivací služby Internet komplet o 101%. Povědomí o T-Mobile jako o poskytovateli nejvýhodnějšího mobilního internetu se zvýšil o 14%.

Zdroj: T-Mobile



23. Září 2013

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT