Případová studie Okin Facility

Společnost OKIN FACILITY, přední poskytovatel integrovaného facility managementu ve střední a východní Evropě, nabízí v České republice pod značkou OKIN INDUSTRY své služby průmyslovým podnikům. Koncem roku oslovil OKIN potenciální zákazníky z tohoto segmentu kreativním direct mailem.

KLIENT: OKIN FACILITY

ZNAČKA: OKIN INDUSTRY

AGENTURA: LHMS (LightHouse Marketing Solutions)

KOMUNIKAČNÍ KANÁLY: Direct mail

REALIZACE: Listopad 2013

CÍLE

Cílem kreativního direct mailu bylo sjednání schůzek technických či výrobních ředitelů vybraných firem se zástupci společnosti a posílení povědomí o značce.

ŘEŠENÍ

Kampani předcházelo vytipování firem vhodných k oslovení, včetně vyhledání a ověření kontaktů na kompetentní osoby. Byly připraveny tři kreativní koncepty, jejichž účinnost byla testována v pilotní fázi (direct mail na cca 24 % adresátů). Koncept »Snídaně je jen začátek«: Hostesky doručily adresátům direct mail v podobě snídaňového setu. Jeho součástí byla pozvánka na oběd se zástupcem OKIN. Koncept »Ořežte své náklady«: Součástí direct mailu byla pila a také zážitkové vouchery (degustace kávy nebo ŠKODA Octavia RS na 1 den). Voucher byl aktivován po schůzce se zástupcem OKIN. Koncept »Změřte všechny prodlevy ve výrobě«: Součástí direct mailu byly přesýpací hodiny a opět zážitkové vouchery. Po vyhodnocení pilotní fáze se jako nejúspěšnější ukázal koncept »Snídaně je jen začátek«, který byl doručen i zbývajícím adresátům. Hostesky přímo na místě, již během předání direct mailu, sjednávaly termín schůzky. V případě, že klient nebyl rozhodnut, následoval telefonický follow-up do 24 hodin od doručení zásilky.

VYHODNOCENÍ

Byl překonán cíl klienta dosáhnout 30% response – na schůzku přijalo pozvání 34 % z celkem 71 oslovených firem. Ze strany oslovených byla na direct mail velmi pozitivní reakce. V rámci projektu byly doplněny a ověřeny kontakty. U klientů, kteří pozvání na schůzku nepřijali, byla prověřena možnost spolupráce v budoucnu.

Zdroj: LHMS



20. Červen 2014

Štítky:  ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT