Případová studie: Direct mail Rukavice

Zimní direct mail měl v roce 2012 za úkol otvírat dvěře obchodníkům T-Mobilu. Cílem bylo prodat stávajícím zákazníkům další služby.

Agentura: Made by Vaculik

Klient: T-Mobile

Název: Rukavice – využívejte vše, co umíme

Média: Přímá komunikace

Realizace: 2012

Background:

T-Mobile zadal agentuře přípravu tzv. »door openeru«, tedy direct mailu, který by společnosti otevřel dveře mezi stávající LE zákazníky (velké firmy), kteří od T-Mobile využívají mobilní hlasové služby.

Zadání/cíl:

V zadaném DM bylo třeba T-Mobile představit coby intergrovaného operátora, se kterým mohou firmy využívat kromě mobilního volání i fixní hlasové a datové služby a IT řešení. Cílem bylo, aby zástupce LE firmy kontaktoval obchodníka T-Mobile a domluvil si s ním schůzku, případně si alespoň DM pamatoval natolik, aby na něj mohl obchodník T-Mobile navázat při následném telefonickém follow-upu.

Řešení:

DM byl rozdělen na 2 fáze. Jedna Mujjo rukavice v tradičním mailingu. Druhá rukavice do páru předaná z ruky do ruky v případě osobní schůzky. Způsob vystavění DM má hned několik vrstev, které se od samotného návrhu až po realizaci podařilo vyváženě skloubit. V jádru: cíl vzbudit pozornost adresáta. Pochopitelně: vysvětlit mu skutečnost, že T-Mobile jeho firmě k stávajícím službám umí přidat ještě další řešení. Navrch: zasláním pouze jedné rukavice vyprovokujeme zájem o kontaktování obchodního zástupce. Ještě navrch: rukavice zákazníkovi zůstanou jako skvělá přidaná hodnota. A aby toho nebylo málo: volba právě moderních Mujjo rukavic (určených k ovládání dotykových zařízení) podtrhuje technologickou kompetenci T-Mobile.

A toto všechno se podařilo jednoduše a elegantně zabalit. Grafická podoba a finální provedení DM maximálně respektují B2B styl komunikace T-Mobile, stejně jako očekávání oslovované cílové skupiny manažerů a decision-makerů. Maximálně jednoduché texty jdou přímo k věci – detailní informace přece zákazníkům sdělí obchodní zástupce při osobním setkání. Dopis, který balení s rukavicí doprovázel, byl personalizovaný, kontakt na obchodního zástupce byl přímý a jmenovitý. Tím byla naplněna exkluzivnost a osobní cílení DM.

Výsledky:

Úroveň provedení. Personalizované cílení. Technologické zaměření dárku podtrhující kompetenci T-Mobile. Volba dárku s ohledem na načasování mailingu (DM byl realizován v zimním období). Hodnotnost dárku v souladu s cílovou skupinou.

A především chytrost nápadu s rozdělením na 2 části, která vyzývala ke sjednání schůzky. To vše zamířilo přímo do černého, což jen potvrzuje fakt, že response rate byla skvělých 46 %.

Zdroj: T-Mobile



20. Září 2013

Štítky:  , , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT