Předáno porotě

Hodnocení soutěžních projektů v rámci soutěže Czech Contact Center Awards začalo. Porota v čele s Květoslavou Santlerovou se ujala své práce. Jménem pořadatele děkuji všem přihlášeným za jejich nasazení při přípravě. Ono totiž nejde jen o vyplnění přihlášky. Důležité je, jak dobře se projekt prezentuje. I v soutěžích platí, že „obal prodává“.

Porota nemá jednoduchou práci. Ještě před zahájením soutěže jsem slyšel hlasy, že se porovnává neporovnatelné. To v menší či větší míře platí vždy. Ale proto říkáme „odborná“ porota, neboť se skládá z odborníků, kteří svou profesi znají a hodnocení projektu dokážou porovnat se stanovenými cíli, s celkovou koncepcí marketingu, prodeje, zákaznické péče a také s rozpočtem na daný projekt.

Máme radost, že se do soutěže zapojila kontaktní centra externí i interní, zastoupeny máme i různé obory působnosti – finanční instituce, zdravotnictví, energetiku, elektro, automobilismus či e-commerce. Držíme účastníkům palce a rádi bychom, aby vyhráli všichni. To bohužel nejde. Vítěze poznáme na konferenci CALL CENTRA 2014, která se bude konat 27. listopadu. Letošní „testovací“ ročník soutěže a zpětná vazba od soutěžících a porotců bude trochu návodem, jak pokračovat v letech příštích. Doufáme, že soutěž bude mít vyšší účast a že se nám podaří nominovat vítěze do soutěže evropské.

Tomáš Hájek výkonný ředitel ADMEZ



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT