Pracujte na sobě a odhalíte skrytou zprávu v rakouské kampani agentury Proximity

Agentura PKP Proximity chtěla rozšířit své řady o nadějné absolventy reklamní školy a protože talent se musí pilovat, rozhodla se oslovit jen ty, kteří na svých schopnostech dostatečně pracují.

Enough Practice!

Zadavatel: PKP Proximity
Agentura: PKP Proximity
Země: Rakousko
Rok: 2008

Zadání

Rakouská kancelář agentury PKP Proximity hledala ambiciózní mladé talenty mezi studenty vídeňské reklamní akademie.


Řešení

Jediná cesta, jak dosáhnout skutečného mistrovství ve svém oboru, je cvičit, cvičit a cvičit.

Agentura se rozhodla hledat právě mezi dostatečně „vycvičenými“ studenty. Aby poznala, kteří to jsou, věnovala všem studentům posledního ročníku krabičky s potřebami pro jejich profesi: grafici dostali ulamovací nože a copywriteři kuličková pera.

Teprve když studenti své nástroje dostatečně používali, odkryla se jim výzva agentury, aby ji kontaktovali.

V případě grafiků došlo k odkrytí zprávy postupným ulamování a vysouváním nože, copywriterům se text odhalil při vypsání dostatečného množství inkoustu.

Zpráva zněla: „Dost bylo cvičení! graphicdesigner@pkp.at (copywriter@…)“


Výsledek

Kampaň byla spuštěna na podzim 2008 a do poloviny roku 2009 reagovalo žádostí o práci více než 30 % oslovených studentů.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT