Pozor na souhlas s podmínkami

Předvánoční kampaň Vlámské právnické asociace oceněná na Eurobestu zjistila, že tři ze čtyř lidí nečtou podmínky, které potvrzují na internetu.

Týden před Vánoci 2009 byla v Belgii uvedena online aplikace, která nabízela proměnu v Santa Clause. Stačilo nahrát vaši fotku, vyplnit jméno, souhlasit s podmínkami a kliknout na tlačítko START.

Avšak namísto toho, abyste se uviděli v podobě symbolu komerčních Vánoc, stalo se něco jiného.

Objevil se muž, který vás konfrontoval s tím, co jste právě bez čtení potvrdili. Souhlasili jste například, že mu budete sekat trávník, starat se mu o psa, vámi nahraná fotografie může být využita k podpoře prodeje slonoviny a po zbytek života musíte propagovat osvěžovač dechu.

Závěrem muž odhalil, že je právník a upozornil vás, že online smlouvy mají stejnou platnost jako skutečné smlouvy.

Jen velmi málo lidí otevřelo „terms and conditions“. Těm, kteří tak učinili, se zobrazila gratulace od Vlámské právnické asociace.

Z 24 000 návštěvníků stránky v prvních pěti dnech otevřelo podmínky jen 6566 osob. Znamená to, že pouze jeden ze čtyř lidí si skutečně přečetl to, co potvrdil.

Kampaň agentury Famous Brussels získala zlato na soutěži Eurobest 2010 v kategorii Direct.



7. Leden 2011

Štítky:  , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT