Povedený spořič obrazovky může výrazně zvýšit zájem o produkt

Ačkoli doba, kdy jsme si hráli se spořiči obrazovky a obdivovali povedené "úlovky" na počítačích přátel, je již pryč, kampaň Sony v Japonsku ukazuje, že i dnes lze prostřednictvím stylového interaktivního spořiče oslovit zákazníky a přivést je na web produktu.

Recommended Info Saver


Zadání

Sony uvedlo v minulém roce na japonský trh Blu-ray rekordér se speciální funkcí nazvanou „x-Omakase-Maruroku“. Tato funkce umožňuje rekordéru automaticky nahrávat TV pořady na základě uživatelem definovaných klíčových slov.

Úkolem bylo představit podstatu této funkce pomocí interaktivní kampaně.


Řešení

Byl vytvořen speciální spořič obrazovky, který simuloval funkci x-Omakase-Maruroku.

Spořič funguje tak, že po spuštění je uživatel vyzván k zadání libovolného klíčového slova a po jeho odeslání začne program prohledávat internet. Hledá obrázky, texty a videa odpovídající zvolenému výrazu. Poté spustí působivou multimediální prezentaci nalezených výsledků.

Aplikaci si můžete stáhnout na této stránce.


Výsledek

Informace o novém „stylovém“ spořiči s možností přizpůsobení svým představám se šířila především prostřednictvím blogů a komunitních webů.

Během prvního měsíce dosáhla 200 tisíc stažení a stránka produktu zaznamenala nárůst unikátních návštěvníků o 250 %.



7. Říjen 2009

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT