Popularita on-line kuponů dále poroste

Jedním z důsledků ekonomické recese bylo zvýšení využívání slevových kuponů při nákupu, a to o celých 46 % mezi roky 2006 a 2008. Tento trend bude dále pokračovat.

Návštěvnost specializovaných webů agregujících nabídky slevových kuponů vzrostla během listopadu 2009 o 33 %. Podíl na tom měly samozřejmě blížící se Vánoce.

Podle studie americké analytické společnosti Borrell Associates bylo sice jen 5 % kuponů uplatněných v roce 2009 v elektronické podobě, nicméně představovaly 20 % z celkové hodnoty využitých kuponů.

Borrell navíc predikuje pokračování růstu popularity on-line kuponů a zvýšení celkové hodnoty využitých on-line kuponů z loňských 8,3 miliardy USD na 22 miliard v roce 2014.

Jiná konzultantská společnost, Yankee Group, očekává v následujících letech výrazný nárůst hodnoty mobilních slevových kuponů (získaných prostřednictvím SMS nebo MMS), a to z pouhých 5 milionů USD v roce 2009 na 2,4 miliardy dolarů v roce 2013.


Zdroj: emarketer.com



15. Leden 2010

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT