Popelnice na auta oslovovala ekology v kampani Volkswagenu Polo

Nový Volkswagen Polo se snažil cílit na lidi se zájmem o životní prostředí a třídění odpadů. Jako relevantní médium byl v tomto případě zvolen kontejner.

The Car Recycling Drop Box

Zadavatel: Volkswagen
Agentura: DDB
Země: Německo
Rok: 2009

Zadání

Automobilka Volkswagen chtěla v Německu propagovat svůj nový model Polo v cílové skupině ekologicky smýšlejících lidí.

Úkolem kampaně bylo zdůraznit skutečnost, že nové Polo je vyrobeno z 95 % z recyklovatelných materiálů.


Řešení

Určitým symbolem recyklace jsou kontejnery na tříděný odpad. Lidé v Německu jsou zvyklí vídat na ulicích popelnice na sklo, plasty a papír, ovšem v kampani Volkswagenu se mezi těmito běžnými kontejnery objevil jeden opravdu neobvyklý: kontejner na automobily. Konkrétně na VW Polo.

Agentura DDB rozmístila v německých městech několik velkých modrých kontejnerů s vyřezaným otvorem ve tvaru Volkswagenu Polo a opatřila je logem VW a textem:

„Polo. Z 95 % recyklovatelné. Více na www.volkswagen.de/recycling.“

Na uvedené adrese (již neaktivní) mohli návštěvníci zjistit podrobnosti o recyklačním programu VW.


Výsledek

Během dvou týdnů zasáhl každý kontejner přibližně 5 tisíc lidí.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT