Polovina marketérů bojuje s CTR

Čerstvá studie Ascend2 ukázala, že pro většinu marketérů je CTR nejvýznamnějším ukazatelem efektivity e-mailingu, zároveň představuje i největší problém.

Květnová studie společnosti Ascend2 potvrdila, jak klíčovou a zároveň problematickou metrikou v e-mailovém marketingu je ukazatel CTR. Tři čtvrtiny dotazovaných marketérů považují prokliky za vůbec nejrelevantnější kritérium úspěšnosti, zároveň ale největší část respondentů (53 %) považuje nízkou hodnotu CTR za největší problém.

Receptem, který má vést ke zvýšení zájmu adresátů, je podle 65 % dotazovaných smysluplná nabídka motivující ke koupi, pro 47 % marketérů je řešením segmentace databází ke správnému cílení a 42 % účastníků průzkumu považuje za klíč k úspěchu personalizaci sdělení.

Právě segmentace je ale současně nejtěžším úkolem, uvádí 41 % marketérů. V poslední době se velmi často diskutuje o významu sdílení na sociálních sítích – přitom jen šest procent respondentů to považuje za efektivní nástroj.

Zdeněk Fekar



18. Květen 2015

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT