Pojišťovna rozesílala v direct mailové kampani rozbitý porcelán

Pojišťovna AIG ve Spojených arabských emirátech oslovila své potenciální klienty způsobem názorně demonstrujícím potřebu chránit drahocenné starožitnosti.

Broken

Zadavatel: AIG Memsa
Agentura: JWT
Země: SAE
Rok: 2008

Zadání

Pojišťovna AIG Memsa nabízí ve Spojených arabských emirátech různé druhy pojištění a jedním z nich je také pojištění starožitných či jinak vzácných předmětů.

Úkolem kampaně bylo prostřednictvím direct mailu oslovit skupinu lidí s vysokými příjmy, kteří jsou majiteli těchto hodnotných artefaktů.


Řešení

Agentura JWT Dubai se rozhodla v kampani využít praktické ukázky toho, co se může stát, nemá-li adresát své cenné předměty pojištěny pro případ zničení.

Direct mailová zásilka měla podobu jednoduché krabice, v níž byly umístěny kusy rozbité konvičky. Ta měla navozovat dojem drahého čínského porcelánu.

Součástí zásilky pak byla také kartička nabízející pojištění artefaktů s kontaktem na zákaznickou linku.


Výsledek

Response rate dosáhla výrazně nadprůměrných 28 %.



15. Září 2010

Štítky:  , , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT