Pojišťovna rozesílala direct mailem repliku Picassa

Brazilská pojišťovna chtěla oslovit nabídkou své zámožné klienty a zvolila způsob na odpovídající úrovni: zaslala jim do opatrovnictví jeden z cenných obrazů Pabla Picassa.

Picasso

Zadavatel: SulAmérica
Agentura: SUN/MRM
Země: Brazílie
Rok: 2009

Zadání

Brazilská pojišťovna SulAmérica chtěla upozornit své klienty na skutečnost, že jim končí smlouva o pojištění domácnosti, a přesvědčit je k jejímu prodloužení.

Cílovou skupinu tvořili klienti s vysokými příjmy žijící v rezidenčních čtvrtích São Paula.


Řešení

20. prosince 2007 bylo z muzea výtvarného umění v São Paulu ukradeno několik obrazů vysoké hodnoty. Agentura SUN/MRM této události využila a cílové skupině rozeslala direct mail s jasným sdělením.

Zásilka obsahovaladokonalou repliku Portrétu Suzanne Blochové od Pabla Picassa spolu se sdělením, že u adresáta doma bude obraz v bezpečí spíše, než v muzeu.

Zarámovaná replika byla klientům doručena v krabici s logem muzea a působila tak dojmem, že ji poté, co byl ukradený obraz nalezen a navrácen zpět, odeslalo skutečně právě muzeum.

Dopis klientům zároveň děkoval za jejich spolupráci a věrnost programu pojišťění domácnosti SulAmérica.


Výsledek

Response rate dosáhla výjimečných 80 % a návratnost investice 735 %. Počet obnovených pojištění překonal všechna očekávání.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT