Pojišťovna AllSecur pokryla Nizozemí polštáři

Odvážná guerrillová kampaň nové nizozemské pojišťovny se neminula účinkem a zajistila jí první příčku ve svém oboru.

AllSecur autopojištění


Zadání

Allianz Group chtěla uvést na nizozemský trh novou pojišťovnu, která se bude zaměřovat na pojištění automobilů, nazvanou AllSecur. Cílem bylo dostat se na první místo mezi pojišťovnami nabízejícími uzavírání smluv pomocí přímého komunikačního kanálu. Navíc v prostředí už tak přeplněného trhu, a to ve velmi krátké době. K tomu měly pomoci silné stránky nové pojišťovny: konkurenceschopná cenová nabídka a excelentní servis.


Řešení

Člověk zpravidla aktivně nepřemýšlí o svém uzavřeném pojištění, a tedy ani o změně pojišťovny. To bylo potřeba změnit, lidé se museli začít ptát sami sebe, zda zvolili správně, zda jejich pojištění je opravdu to nejlepší, co mohou mít.

Následně bylo nutné jim vštípit myšlenku, že právě pojištění od společnosti nazvané AllSecur („Vše zajištěno“) jim zabezpečí klidný spánek, bez starostí o to, zda nemají uzavřenu nevýhodnou pojistku, která je drahá a nesplní jejich očekávání v případě potřeby.

Ústředním motivem kampaně se proto stal polštář. Ten byl využit ve dvou významech – jednak jako symbol onoho klidného spánku a zároveň jako výzva k probuzení. Hesla kampaně totiž zněla: „Probuďte se: neplaťte příliš mnoho,“ dále „Probuďte se: existuje i lepší služba“ a „Probuďte se: plné krytí škod je na dosah.“

Tato hesla byla k vidění po celé zemi díky guerrillové akci, která se stala nejvýraznější součástí celé kampaně. Ulice měst byly obsypány polštáři – od sloupů veřejného osvětlení, přes patníky podél cest až po obrovské nafukovací polštáře velikosti billboardu.

Kampaň současně běžela v televizi, tisku a pomocí neadresných letáků, ale největší pozornost si získala právě její venkovní část, která se dostala, pochopitelně bezplatně, do všech celostátních médií.


Výsledek

Hlavní cíl kampaně – dostat se na první místo mezi nizozemskými poskytovateli přímo uzavíraného autopojištění byl splněn. Jiná nová pojišťovna, která vstupovala na trh ve stejné době, jako AllSecur, dosáhla při několikanásobně vyšším rozpočtu na marketing na druhé místo.


Guerrillová kampaň AllSecur


TV spot AllSecur



15. Červenec 2009

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT